صفحات

مالزی

چندی قبل کاری در یک شرکت معتبر آمریکایی در مالزی به من پیشنهاد شد، که برای انجام آن مجبور به ترک ایران شدم. آنقدر سریع همه چیز پیش رفت که فرصت نکردم از دوستان و آشنایان هم خداحافظی کنم. شاید اگر کمی باتجربه تر بودم، برنامه ریزی مناسبی میکردم که به همه کارها برسم. اما متاسفانه در آخرین روزهایی که در ایران بودم، ناگهان به خودم آمدم و دیدم یک عالمه کار هست که باید قبل از ترک ایران انجام بدهم. با این مقدمه مختصر، از همه دوستان و عزیزانی که فرصت خداحافظی با آنها را در تهران پیدا نکردم عذرخواهی میکنم، و خلاصه اعلام میکنم که الان پنجمین روز است از خدمتتان مرخص شده ام و در مالزی هستم.

شرکت STEC یا SimpleTech یک شرکت بزرگ آمریکایی تولید کننده حافظه است، که اخیرا سرمایه گزاری نسبتا زیادی در مالزی کرده، و من به عنوان یکی از اعضای تیم R&D این شرکت در شهر Penang مالزی مشغول فعالیت شده ام. چون تازه 4-5 روز بیشتر نیست که به اینجا آمده ام، نمیتوانم خیلی دقیق درباره زندگی در اینجا اظهار نظر کنم. به خصوص اینکه هنوز در هتل زندگی میکنم، و دارم دنبال خانه مناسبی برای زندگی کردن میگردم. اما قصد دارم بیشتر درباره این تجربه جدید (کار و زندگی در مالزی) بنویسم.

خوشحالم که بالاخره بعد از 5 روز فرصتی پیش آمد، که مطلبی در این وبلاگ بنویسم. از ابتدا با خودم عهد کرده بودم که اینجا وبلاگ نوشتن را جدی بگیرم، اما متاسفانه تا امروز فرصت پیدا نکرده بودم. الان هم ساعت 10 شب یکشنبه (تعطیل) است، و فردا صبح باید سرکار بروم.

هیچ نظری موجود نیست: